مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-28اجتماعي

گیلان از فردا بارانی می شود/ احتمال آبگرفتگی وجود دارد


مدیرکل هواشناسی گیلان از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد تصریح کرد: شاهد کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دما خواهیم بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد تصریح کرد: شاهد کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دما خواهیم بود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان بین 14 و 33 درجه سلسیوس در نوسان است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جوی پایدار در منطقه تا بعد از ظهر دانست و افزود: آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و افزایش نسبی دما طی امروز مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد تصریح کرد: به تدریج از بعد از ظهر سه شنبه با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار و خنک به منطقه، شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن و کاهش دما و بارندگی رگباری و وزش باد و رعد و برق و احتمال تگرگ فراهم خواهد شد.

دادرس، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و اضافه کرد: بارندگی ها در برخی از نقاط رگباری و شدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی مذکور تا صبح پنجشنبه در استان فعال است، گفت: احتمال آبگرفتگی منطقه ای، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها، جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان از فردا بارانی می شود/ احتمال آبگرفتگی وجود دارد

گیلان از فردا بارانی می شود/ احتمال آبگرفتگی وجود دارد